Keihard verbranden in Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Janique Bamberg - WaarBenJij.nu Keihard verbranden in Cairns! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Janique Bamberg - WaarBenJij.nu

Keihard verbranden in Cairns!

Door: janique

Blijf op de hoogte en volg Janique

04 Oktober 2008 | Australië, Cairns

Cairns..
Na een avontuurlijke reis van Sydney naar Cairns ( we werden overal heen gestuurd, behalve de goede) uiteindelijk toch geland op de plaats van bestemming. lokale temp. 31 graden, primaaa :) lekker zonnetje, hier en daar nog wat bewolking maar de vakantie stemming kwam ons tegemoed!
We werden rond 13.00 uur gedropt in een (vergeleken met ons voorgaande hostel) massaal hostel' Cairns International hostel'
gelegen in het hartje van het centrum, tegenover de lagoon! ( een aangelegd strand/zwembad idee) zeker goed om daar overdag te vertoeven.

Rene en ik besloten overdag het centrum te verkennen en te genieten van het zonnetje! 's avonds kwam Charlot aan dus weer gezellig met zn 3en.

Inmiddels nu 3dagen hier in Cairns en al veel verschillende eet tentjes, uitgaanstentjes en backpackers gezien! Dit is zeker een plaats om nieuwe mensen te leren kennen.. aan de backpackers ontkom je hier niet!!

Het genieten van de zon ging afgelopen dagen misschien toch iets te hard.. ben gewoon keihard verbrand, maar ook dat is inmiddels weer aardig bijgetrokken tot een keurig Australisch bruin kleurtje!

Vanmorgen vroeg is Rene vertrokken voor een trip to 'Cape tribulation' een plekje dat bekend staat als een van de mooiste stukjes regenwoud.. Charlot en ik zouden ons daar vandaag ook aan wagen maar helaas bracht de ontstoken teen van Charlot ons op andere gedachten en hebben wij de trip uitgesteld naar Dinsdag.. Dan zullen wij ons gaan wagen aan het regenwoud! Ben benieuwd, slapen in een houten hutje midden in de rimboe met op 5 min. afstand heerlijke witte strandjes! ' daar doen we het stiekem voor' ;)

Morgen Mountainbikes huren en hier lekker de stad door crossen, maandag misschien wel even met de bus een van de nabij gelegen stranden opzoeken,' aangezien Cairns helaas niet zijn eigen strand heeft'!
Zometeen eerst voor een nachtje een ander hostel in..helaas moesten we verkassen door onze wijzigingen in ons programma waren ze er niet van uit gegaan dat we deze nacht ook zouden verblijven.. ! maar geen ramp, hostel is alweer geboekt dus we zijn weer voorzien van een slaap plaats!

Volgende week, waarschijnlijk per bus naar beneden reizen.. ik ben benieuwd waar de reis naar toe gaat! daar gaan we nu in de tussen tijd nog even over nadenken!

Tot zo ver, Cairns!
Tot snel!

XXX

• 04 Oktober 2008 - 02:40

Richard:

Cairns and Cape Tribulation; brings back old memories. Have a great trip!!!! Love from the Canadians

• 04 Oktober 2008 - 07:36

Tante Phine:

Wat fijn dat je zo geniet.De foto's zijn ook prachtig.De dochter van mijn vriendin heeft dit ook gedaan en als ze komt zal ik ze laten zien.
    Het is hier weer het echte koude natte kikkerlandje dus geniet jij maar lekker van de zon en al het avontuurlijke.
    Heel veel plezier en pas goed op jezelf. veel liefs en tot de volgende keer.

• 04 Oktober 2008 - 09:34

Mama:

Hé meis,
    Dat je een zonaanbidster bent heb je niet van een vreemd.....
    'K ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe avontuurlijke plannen.
    Geniet en take care!
    Dikke kus,L.Y.
    Mama

• 04 Oktober 2008 - 09:47

Leonie:

niq wat super leuk om je verhalen te lezen.. je houd het goed bij:)geniet er van.. dikke kuss

• 04 Oktober 2008 - 10:00

Ellen:

weer nieuwe ervaringen geweldig!!!!Geniet meid!!super!!!!volimo te paliiXXXXX

• 04 Oktober 2008 - 13:11

Gea:

Wat een heerlijk verslag weer! Zo te horen gaat het daar allemaal prima en heb je het heerlijk naar je zin! Zoals het ook hoort te zijn :D!

Oh heerlijke witte zandstranden!
    Klinkt wel allemaal super! Vooral het lekkere weer, de dingen die je doet!

Meis. Geniet er lekker van en heeeel veel succes straks in het regenwoud !

Liefs, Gea

• 04 Oktober 2008 - 18:24

Rinske:

Hej lieve meid!

sounds good to me!! geloof dat jij je wel goed vermaakt daar, hier is het weer behoorlijk ruig vanavond dus met 31 graden breng jij het er toch wat beter af dan ons hier.

Leuke foto's heb je erbij geplaatst, en goed smeren hé dan komt dat Australische bruine kleurtje vanzelf!

doe je wel voorzichtig in het regenwoud ;)

Liefs Rinske!!

• 05 Oktober 2008 - 07:13

Jeannine :

Leuk leuk.. Janique!!! Ik mis jullie wel een beetje..helemaal als ik die geweldige verkleed kleren zie;)!! Zijn jullie opnieuw terug gegaan maandag ofzoo??:P haha..

Lieverd Take care!! Wie weet kom ik jullie nog tegen..hoop het:) Groetjes aan Charlot!!
    (K) Kussss

• 05 Oktober 2008 - 11:08

Gosse:

hey, meis

mooi dat het goed gaat daar
    dus je vermaakt je daar prima? als ik nog tijd overheb dan kom ik nog ff een weekendje langs:P

veel pelzier nog en rustig aan.

xxx

• 05 Oktober 2008 - 15:49

Martijn #:

Hey Janique,

Stiekem volg ik jou natuurlijk ook. Maar leuk al je verhaaltjes en foto's.

Geniet !!! en een dikke kus van mij.

Martijn#

• 06 Oktober 2008 - 07:18

Rahel:

Hej meisje!!

Toch al zo snel verbrand..grr..;) gelukkig is het al beetje bijgetrokken :) Ben benieuwd naar je zomerse tint :P

Enjoy!! Kusje

• 10 Oktober 2008 - 18:23

Moedertje:

En je laat mams niet eens weten waar je zit????

Met dank aan netje en vin weet ik nu waar je uithangt.

Kussss saar