en impulsief als wat wijzigen we de plannen weer! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janique Bamberg - WaarBenJij.nu en impulsief als wat wijzigen we de plannen weer! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Janique Bamberg - WaarBenJij.nu

en impulsief als wat wijzigen we de plannen weer!

Door: janique

Blijf op de hoogte en volg Janique

26 September 2008 | Australië, Sydney

Toch nog even snel een extra update.. aangezien ik momenteel beschik over een paar minuten gratis internet!

Surfen was meer dan goed..Heerlijk strand 'manly beach'. lekker weer en zeker aangename mensen om het van te leren ;)

wonder boven wonder, heb ik het gewoon zover weten te schoppen .. dat ik na enige inspanning met beide benen op mijn plankje kon paraderen! WAT' een gevoel om die golfjes te pakken..!

Vandaag even de laatste regel dingen georganiseerd en tevens mijn reisplan evenflink omvergeschopt.. na enige verdieping leek het mij toch een beter plan om een vlucht te boeken voor aankomende woensdag naar Cairns.. vanuit daar kan ik dan op mijn gemakje terug reizen naar Sydney om daar kerst en oud&nieuw te gaan vieren.. vandaag dus meteen mijn ticket maar geboekt samen met een jongen uit de groep... dus geen eenzame vluchten en stopovers op brisbane voor mij! nog een andere meid uit de groep met wie ik het ontzettend goed kan vinden zal 's avonds aankomen in Cairns wat mijn gezeldschap weer vreugdevol zal verrijken! De plannen zien er nu dus helemaal goed uit.. geeft ook wel weer een relaxed gevoel, nu kan het genieten echt beginnen!

Tot aan woensdag gaan we nog lekker genieten van Sydney! ' ik wil hier wonen' .. zooo goed allemaal.
Gister avond met een groep in het park gezeten met uitzicht op het oprah house en the harbour brige, toch tamelijk bizar om daar te zitten! maar echt zooo ontzettend mooi en relaxed!

Nu snel aan de BBQ,
tot snel!

XXX

  • 26 September 2008 - 09:33

    Rahel:

    Klinkt goed meid!! Hoor dat je je prima vermaakt :) mooi zo!!

    Enjoy!!

    Kusje

  • 26 September 2008 - 09:33

    Thalita:

    Heej meid,

    Wat leuk om zo bij te blijven en je avondturen te lezen!

    Geniet ervan!! (haha daar ben je natuurlijk al mee bezig.

    Ben benieuwd naar de foto`s...

    Liefs Thalita

  • 26 September 2008 - 10:04

    Mama:

    Hé meis,
    Héérlijk weer wat van je te mogen lezen.
    Een goede vlucht en blijf genieten van al het moois en dierbaars om je heen!
    liefs and L.Y xxx

  • 26 September 2008 - 11:21

    Mars:

    Jeetje Janique, je wilt niet weten hoe jaloers ik ben op jou, het klinkt echt helemaal goed! Heel veel plezier verder, geniet ervan!

    Liefs Mars xxx

  • 26 September 2008 - 11:32

    Rinske:

    Klinkt echt ontzettend gaaf meid!!!

    heerlijk dat je zo je plannen om kan gooien zonder dat je verantwoordelijkheid hebt ofzo!!!

    wil je daar nu al blijven?? ;) eerst nog samen op vakantie toch?:P

    heel veel liefs, en geniet ervan meid!!

    Dikke zoen

  • 26 September 2008 - 11:59

    Lilian:

    Zus! :)

    Zo te horen heb je het erg naar je zin! Gelukkig maar..
    Kunnen wij hier in Groningen ook van genieten. Wel een gek idee dat je nu zover weg bent. Maar familie is altijd dichtbij!! :$

    Heel veel plezier in Cairns en wees voorzichtig!

    Dikke kus van je zusje,
    Loveyou.

  • 26 September 2008 - 18:43

    Pap En Aukje:

    Hey Niq,
    Je enthousiasme straalt er vanaf.Het was een hele leuke verrassing om vandaag via de telefoon even met je te babbelen. Veel plezier en goede reis de komende week.
    Hvj x ons

  • 27 September 2008 - 08:42

    Pap En Aukje:

    Vet chille foto's. Bofkont.x ons

  • 27 September 2008 - 10:34

    Janny Van Martini:

    Hey Meid!!
    Ontzettend gaaf dat je het zo naar je zin hebt. Vond het erg jammer dat ik niet bij je afscheidsfeestje kon zijn. Ik wens een goede reis en een leuke tijd daar. Maar volgens mij komt dat wel goed!!

    Liefs Janny

  • 27 September 2008 - 15:46

    Tantetje:

    he niek!
    wat een geweeeldige fotos
    australie bij ons thuis inde huiskamer!!!SUPER!KUS ELLENXXXXXXXX

  • 27 September 2008 - 15:50

    Alisa:

    hoi niki miss you very much hope that you are ok i hope that you are having the time of your life als jaj mei en mail will sturen thit is het adres crazyblackealisa@hotmail.com dikke kussssssssssss

  • 27 September 2008 - 15:53

    Alisa:

    sory het is crazyblackalisa@hotmail.com :)))))

  • 27 September 2008 - 17:07

    Lilian:

    Wauw niq, wat een ontzettend mooie foto's! :)
    Zo te zien heb je het erg naar je zin, enjoy!

    Nice groupie ;) hihi.

    Take care, loveyou x

  • 27 September 2008 - 17:53

    Mama:

    HALOA!!!!!!!!!!!!!!WOH!!
    Ik kan mij voorstellen dat je dáár wilt blijven.
    Schitterende foto's....ik kom er
    (nog net niet)aan ;)
    Liefs en knuffel, mama

  • 28 September 2008 - 13:47

    Mama:

    P1000461.....Wát is de GROTE wereld soms klein............!
    xxx mama

  • 29 September 2008 - 13:41

    Mariëtte Assen:

    Hé hé,

    the good Aussi life!!

    Leuke foto's Janique! Goed om mee te lezen en vooral te kijken dat je het zo naar je zin hebt! En dan nu op naar de tropen (Cairns).
    Geniet ervan!

    Liefs, Mariëtte.

  • 30 September 2008 - 14:37

    Brecht:

    Superrrr!!

  • 02 Oktober 2008 - 08:54

    Anouk:

    Niek! mooie fotos en volgens mij vermaak jij je prima! geniet van alles daar! Kus

  • 02 Oktober 2008 - 20:27

    Claudine:

    dikke kus voor jou van mij! Heb ein-de-lijk je foto's bekeken.Heeel vet! Hou je taai,

    kussss

  • 03 Oktober 2008 - 14:54

    Meike:

    Leuk, de foto's. Lekker genieten meid. Have fun!
    Lfs & gr. Meike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janique

9 Maanden Australië!

Actief sinds 03 Sept. 2008
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 29361

Voorgaande reizen:

19 September 2008 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: