Retourtje is geboekt, tickets zijn geprint! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Janique Bamberg - WaarBenJij.nu Retourtje is geboekt, tickets zijn geprint! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Janique Bamberg - WaarBenJij.nu

Retourtje is geboekt, tickets zijn geprint!

Door: janique

Blijf op de hoogte en volg Janique

03 September 2008 | Nederland, Groningen

De laatse weken gaan in.. nog iets minder dan 3 weken kan ik volop genieten van het heerlijke (luxe);)thuisfront.
Afscheidsfeestje is gepland en de laatse voorbereidingen worden getroffen! De spanning begint hier toch enigszins door de aderen te vloeien.. maar ondanks deze, naar mijn idee gezonde spanning ontzettend veel zin om dit avontuur in te stappen!

Voor 9 maanden zal ik me wagen aan het overzeese continent Australië.
Al hoewel ik dit avontuur alleen instap zal ik vertrekken via een organisatie, startende met een groep van zo ongeveer 20 man, met het zelfde idee van overzee vakantie vieren als ik! Prima start lijkt mij! :)

Plan de campagne;

Goed en wel in Australië, wil ik mij de eerste paar weken laten verwennen door het mooie weer en de tropische stranden aan de oostkust. Uiteraard ga ik proberen het houten plankje te leren beheersen en een duikje te nemen, om zo ook wat van het onderwater leven van Australië te bewonderen. Naast het genieten van alle zeer positieve aspecten ;) gaan we natuurlijk ook hard aan het werk, om de allarmbellen van mijn rekening voor te zijn en mijn verblijf aangenaam te laten BLIJVEN houden!

Hoe en wat mijn reis (route) er verder uit gaat zien gaat af hangen van de mensen & middelen die ik daar ga tegen komen.. alle kanten van Australië staan bij mij in de planning, hoe we dit alles gaan organiseren is voor mij ook nog enigszins een grote verrassing. Ik ga het allemaal meemaken en jullie zullen het uiteraard allemaal te lezen krijgen!

19 september mag ik aan boord treden.. voor als nog houd ik mij bezig met het verzamelen van de laatste benodigdheden, het inpakken van de backpack en genieten van al de gezelligheid hier!

  • 04 September 2008 - 09:12

    Kevin:

    heee niqos:D
    khoop dat je het mooi krijgt daaro:D
    ik blijf je site volgens

    xxx

  • 04 September 2008 - 11:43

    Rahel:

    Spanend lieve meid!! We gaan eerst maar even een top afscheidsfeestje ervan maken :)

    Kusje

  • 04 September 2008 - 13:20

    Nick:

    Ha..

    Pff spannend, k ben er zenuwachtig om! Pas je goed op jezelf.. en wij willen iedere dag op de hoogte gehouden worden he!!

    Suc6 daar..

    Kus Nick

  • 04 September 2008 - 13:52

    Leonie:

    heee meiss..
    al bijna helemaal klaar om weg te gaan?!! ik zie jou iigv zaterdag nog en daarna zullen we je 9 maand missen:( heeeel veel plezier!!
    hele dikke kuss (L)

  • 04 September 2008 - 15:41

    Mama:

    Hé meis(je),
    Geniet jij hier nog maar even van het "Luxe" thuisfront......
    Kleine meisjes worden groot.....ik ben trots op je en je weet, ik "reis" met je mee!
    Liefs, mama xxx

  • 04 September 2008 - 16:12

    Clau:

    heeee lieverrrrd
    Eindelijk je site even bewonderd :p Leuk hoor! Ook wel weer gek om dit te lezen, want na het lezen wordt je je er toch wel bewuster van dat je toch echt weg gaat snik snik ;)
    Maar het gaat allemaal goed komen, daar twijfel ik niet over. We gaan er een big party van maken de 13e!
    dikke kusss

  • 07 September 2008 - 13:12

    Iris:

    Lieve grote nicht van mij (l)

    Echt super leuk dat je zo'n groot avontuur in gaat! vooral wat je de eerste paar weken gaat doen spreekt mij erg haan.. haha, stranden, duiken en surfen! echt super vet :D

    maar dan moet ik je wel 9 maanden miss (je kan dan niet eens om mij 16e verjaadag zijn.. tss lekker gepland dat reisje van je) haha nee hoor lieverd! Ech heel veel plezier daar. succes en wel een beetje opassen voor de haaien he> als je gaat duiken!!

    Nou ik zie je op je afscheidsfeest. dan ga ik wel DJ'en met Frank. hehe

    Love U!
    Kus Iris

  • 07 September 2008 - 16:52

    Pap En Aukje:

    Lieve Janique,
    ja, nog minder dan twee weken, dan gaat het gebeuren. Met een grote rugzak 9 maanden 'down under'.We zijn trots op je!
    We wensen je heel veel plezier daar en hopen, dat je er veel leuke mensen tegen zult komen, spannende dingen gaat mee maken en dat wij dat in de komende 9 maanden op deze site kunnen lezen.
    liefs, xxx ons

  • 08 September 2008 - 18:26

    Frank:

    Hey zussie!

    tja dan is het al bijna zover 9 maanden naar Australie... Aanstaande vrijdag je feest en dan is het bijna voorbij... Nou lieve zus ik zal je missen maar gelukkig zie ik je deze 2 week nog!

    Xx your Brother:d

  • 14 September 2008 - 09:28

    Mars:

    Heej meisje,
    Ik ben echt super trots op je dat je dit zo allemaal maar ff in je eentje doet, toppie! Ik ga absoluut je verhaaltjes bijhouden en ik weet zeker dat je een ontzettend gafe tijd tegemoet gaat! Geniet ervan!!
    Dikke kus xx

  • 15 September 2008 - 16:03

    Petra:

    Hey meis!
    Heel veel plezier op reis! Lijkt me een super mooie ervaring! Ik zal je site in de gaten houden en, mocht het deze week niet meer lukken, dan meeten we na je reis ff een keertje!! (eindelijk, na al die jaren ;) haha)

    Xxxx Petra

  • 15 September 2008 - 22:07

    Charlotte:

    Heee!!

    Ook al een afscheidsfeestje gehad ;)...Leuke foto's !

    He is het nog gelukt met het boeken voor nieuwjaar?

    Woahhhh nog 4 daagjes!!

    XxX

  • 19 September 2008 - 16:18

    Frank:

    Hey zusie!

    Nou daar was je dan..
    Weg naar australie.. maak het daar een beetje leuk he! En we gaan mailen oké?.. Nou lieve zus als je dit leest dan zit je vast al in australie of Hongkong..
    Maarja ik ga nu maar eens..

    Xxx Je broertje..
    HouvanJe!

  • 21 September 2008 - 02:44

    Richard:

    Hi Niece,
    have a great stay down under. Enjoy the reef, uluru and nambung in the west, you'll love it. Love from all of us in Canada. We'll follow you on your journey.
    Cheers!!

  • 21 September 2008 - 11:20

    Mama:

    Hé meisje,het uitzwaaien zit erop en de tissuedoos is leeg!.....
    Wij gingen terug naar het Grunninger land en voor jou was het moment aangebroken dat je het GROTE avontuur aan zou gaan.
    Geniet met volle teugen en you know...........
    Dikke kus,love you
    mama

  • 21 September 2008 - 18:09

    Sabine:

    heeeej meiss..
    Je bent nu aangekomen en hoop dat je een supertijd tegemoet gaat. Ik ga je volgen:)
    (K) sabje

  • 22 September 2008 - 08:19

    Rahel:

    Lieverd (K) ik mis je al!! :'( hoop dat Hong Kong goed bevallen is en dat je niet al teveel last hebt van een jetlag..:S
    Al wat leuks gedaan op je eerste dag in Aussie!!

    Heel veel plezier en hoop gauw wat van je te lezen.

    Dikke kus en knuffel

  • 24 September 2008 - 18:06

    Arezoe:

    hoiiiiiiiiiii,

    ben echt blij dat alles goed is gegaan en dat je natuurlijk naar je zin hebt.

    Ik vond het leuk om je avontuurverhal te lezen

    geniet er van

    doeii
    groetjes van arezoe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Janique

9 Maanden Australië!

Actief sinds 03 Sept. 2008
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 29360

Voorgaande reizen:

19 September 2008 - 23 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: